Спочатку Івона Шуінард, засновник Блек Даймонд, не думав іти в комерцію. Він придбав у 1957 маленький кузняний горн і підручник, щоб створити для себе екіпірування. Але успіх у виробництві наштовхнув його на думку про поширення виробленої продукції. Він починає кувати гачки та випробовувати їх на собі. Товари виявилися дуже надійними на відміну аналогів, продаваних тоді магазині. Цього ж року він відвідує стоянку спортсменів та реалізує свою продукцію.
На зароблені гроші юнак купує прес і переходить до складнішого етапу – починає виробляти карабіни для альпіністів. Причому робить це він за своїми кресленнями, постійно модернізуючи їх конструкцію. Через деякий час Івон починає розповсюджувати свої твори через спеціалізовані магазини, і до нього приходить успіх. Але наприкінці 1980-х рр. компанія переживає банкрутство. Вірні співробітники не здалися і в 1989 завдяки старанням відданих справі людей з'явилася відома на весь світ компанія.
Виробник зі світовим ім'ям випускає не лише альпіністське обладнання. Сьогодні в асортименті є