Виробники

Про бренд CAMP

Традиції та досвід передалися від батька до сина, Антоніо, який успадкував справу та розвинув її. У 1920 році перші льодоруби під маркою C.A.M.P. були зроблені на замовлення офіцера армії, чиї загони часто змушені були здійснювати рейди в Альпах. Ніхто тоді не міг навіть уявити, що ці інструменти незабаром стануть шановним брендом і поширюватимуться по всьому світу.

Рухомою силою, яка надихнула Антоніо і, особливо, його синів активно розвивати ринок альпіністського спорядження, стало спілкування зі знаменитим альпіністом Ріккардо Кассіном, який довірив C.A.M.P. виготовити спорядження для його експедицій, зокрема гачків та закладок. Ареол популярності та авторитету культового альпініста різко збільшив інтерес господарів компанії до ринку, який став динамічно розвиватися наприкінці 60-х.

Протягом наступного періоду своєї історії, C.A.M.P. чітко вибрав для себе спеціалізацію саме на виробництві та продажу продукції для альпінізму. Це вимагало постійної співпраці з альпіністами та скелелазами найвищого рівня.

Тому, третє покоління господарів C.A.M.P., Оразіо, Ніколліно, Самуеле та Бенедетто, постійно співпрацювали з найсильнішими альпіністами світу. І саме ця співпраця дозволила створити такі революційні зразки спорядження як льодовий молоток Hummingbird («Колібрі»), кішки Foot Fang, френди Tri-Cam. Пізніше вплив таких культових альпіністів як Ренато Казаротто, Єжи Кукучка, Патрік Габорро створив інновації для екстремального альпінізму по всьому світу від Альп та Гімалаїв до Патагонії та канадських льодопадів.

У своєму подальшому розвитку C.A.M.P. чітко фокусувався на інноваціях та уважному аналізі тенденцій ринку. У середині 80-х були відкриті філії у Франції та США. Серйозні інвестиції були зроблені у розвиток виробництва: у партнерстві з Aludesign було створено фабрику з виробництва виробів із алюмінієвих сплавів, зокрема карабінів.

C.A.M.P. – одна з небагатьох компаній, яка чітко описує свою стратегію та свою конкурентну перевагу. C.A.M.P. добре знає, чим вона відрізняється від інших виробників. Головний напрямок розвитку – інновації, нестандартні рішення, нові типи та зразки спорядження. Співпраця з провідними альпіністами дозволяє зробити спорядження, яке справді затребуване любителями гір. Найважливішою характеристикою будь-якого альпіністського інструменту є вага. Кожен, хто колись йшов багато годин під рюкзаком, або долав найскладнішу ділянку скелі, обвішавшись відтяжками та закладками, це знає. Саме зниження ваги за збереження всіх стандартів міцності, надійності, довговічності – одне із родзинок продукції C.A.M.P. Двадцять років тому C.A.M.P. встановив рекорд ваги карабіна – 33 грами. Через двадцять років C.A.M.P. побив свій рекорд – новий карабін Nanowire, який з'являється у 2007 році, важить 28 грам! Це лише один приклад. Перегляньте каталоги, ви побачите, що майже в кожному розділі є зразки, що мають рекордно малу вагу.

Як і в інших сферах життя розвиток продукції йде однією дорогою з розвитком бізнесу. Зараз C.A.M.P. продається в 60 країнах світу і поряд з Black Diamond і Petzl/Charlet є найпоширенішою маркою альпіністського спорядження у світі. Система якості сертифікована за стандартом ISO 9001 та ISO 9001:2000. C.A.M.P.у належить також бренд Cassin, що виробляється в Колорадо, США.

C.A.M.P. також завоював повагу як марка спорядження для промислових потреб: висотні роботи, рятувальні операції, армія та спецслужби багатьох країн віддали перевагу бренду зі столітньою історією.

Зараз, на початку нового тисячоліття C.A.M.P. управляється четвертим поколінням сім'ї Codega: Едді, Паоло, Антоніо, Жованні, Ісакко та Андреа. Подібно до своїх попередників, вони не змінюють стратегію компанії. Стратегію інновацій, високої якості та доброго імені бренду C.A.M.P.