Виробники

Про бренд Scarpa

Власне народження бренду S.C.A.R.P.A. пов'язано з сім'єю Парізотто. S.C.A.R.P.A. була заснована в 1938 англійським аристократом лордом Рупертом, який володів ділянкою землі в районі Асоло і був захоплений мистецтвом взуттєвих майстрів цієї області. Луїджі Парісотто не був власником компанії в той час, він лише був одним із майстрів, які працювали на цьому підприємстві.

У 1951 році Луїджі був призваний на службу в армію і на рік змушений був залишити улюблену професію. Але після служби він із подвоєною енергією взявся за справу і за допомогою свого брата Франческо заснував власну майстерню, яка орендувала кут на стайні місцевої церкви. Маючи лише 5 працівників, Луїджі почав виробляти взуття під маркою San-Giorgio, на честь святого шанованого в Асоло. Тривалість робочого дня становила 13-14 годин, і за цей час вони встигали виготовити 4-5 пар взуття. Початковими покупцями взуття стали місцеві селяни. Луїджі враховував специфічні запити своїх покупців і дуже швидко його взуття набуло авторитету міцної та «невбивної» умов гірського рельєфу, якості, які притаманні продукції S.C.A.R.P.A. і сьогодні.

Сім'я підтримувала Луїджі і в 1956 році за допомогою тітки та братів Луїджі придбав фабрику S.C.A.R.P.A. за астрономічну для нього суму дев'ять мільйонів лір (для порівняння – ціна пари взуття, яку випускала майстерня Луїджі, тоді становила близько 2 000 лір). Число працівників S.C.A.R.P.A. досягло сімнадцяти, а швидкість виробництва - 50 пар взуття на день. Взуття здобуло популярність за межами округу і почало продаватися по всій північній Італії.

Коли у 60-ті роки під впливом перших успішних експедицій у Гімалаях, альпінізм став більш відомим і поширеним, висока якість взуття S.C.A.R.P.A. привернула увагу альпіністів. Компанія, у свою чергу, почала випускати взуття, спеціально сконструйоване для гірських видів спорту. А 1965 року група американців італійського походження, які жили в Бостоні, вирішили розпочати бізнес із продажу взуття італійської марки в США. Так відбулося перше експортне постачання, яке стало важливим кроком у розвитку бізнесу S.C.A.R.P.A.. Вже на початку 70-х понад 60% усього виробленого взуття йшло на експорт. Найбільшим ринком збуту (50-60 тисяч пар на рік) залишалися США. Крім того, взуття S.C.A.R.P.A. продавалася в Англії, Японії та Німеччині.

Наприкінці 70-х два інноваційні проекти привернули увагу любителів гір у всьому світі до імені S.C.A.R.P.A. Перший – Rally – революційні пластикові черевики для лижного альпінізму. Другий – Grinta – висотні альпіністські пластикові черевики, які зараз все ще користуються величезним успіхом у всьому світі бод назвою Vega.
Ці новинки завоювали визнання дуже швидко і вже за кілька років взуттям під маркою S.C.A.R.P.A. були екіпіровані гімалайські та антарктичні експедиції, як втім і гірничострілецькі підрозділи європейських армій, США та Індії. Серед знаменитостей, які віддали перевагу взуттю S.C.A.R.P.A. Єжи Кукучка, який зійшов на всі вісімтисячники, швейцарець Ерхарт Лоретан та поляк Крістоф Велицький, які повторили це досягнення у 90-х роках, E.N.E.A., італійська наукова антарктична експедиція.

У наступні роки обсяги виробництва S.C.A.R.P.A. незрівнянно збільшився завдяки новим технологіям, матеріалам та відкриттям, які дозволили поєднати найвищі характеристики з незмінно високою якістю. Взуття має авторитет і популярність і серед професіоналів і любителів.

Зараз бізнес S.C.A.R.P.A. наступним поколінням сім'ї Паризотто: Сандро, П'єро, Давид, Крістіна та Андреа привнесли до компанії нові принципи управління та організації, які стимулюють нові ідеї та полегшують адаптацію до нових процесів на ринку. Асортимент S.C.A.R.P.A. можна розділити на великі лінії, які, своєю чергою, поділяються на підкатегорії залежно від призначення:

Пластикові черевики

  • для телемарку
  • для скі-туру, лижного альпінізму
  • для висотного альпінізму

Шкіряне взуття:

  • гірське
  • трекінгове
  • для спорту та подорожей
  • скельні туфлі

Немає ще раз відзначати як сильно змінився бізнес S.C.A.R.P.A. відколи Луїджі Паризотто почав працювати у своїй кустарній майстерні. Але філософія бренду S.C.A.R.P.A. залишається незмінною і в наші дні:

«Взуття, яке створює S.C.A.R.P.A. повинна бути вищого класу, повинна бути ретельно опрацьована у всіх найдрібніших деталях, повинна містити всі найсучасніші та найдосконаліші новації та технології. При цьому вищим пріоритетом залишається гарантія найвищої якості виготовлення, серед взуття, що пропонується на ринку, і здатність задовольнити навіть найвибагливішого покупця.»